avvikande

Just another WordPress.com weblog

Bindor och tvätta händer

Om ”Nemis” bindor! 

Det som jag nu skall berätta om,
det är så magstarkt att jag faktiskt drar mig för det!

JO, det är alldeles sant, jag drar mig för att berätta det därför att ni inte kommer att tro mig! 
Jag gör egentligen om samma misstag som jag gjorde när jag pratade med Tommy! Det handlar om dambindor och det handlar om begagnade dambindor! 

Jag berättade det för min advokat!

Advokaten sa:
”Säg inte det i rätten, du förlorar bara på det. Ingen kommer att tro dig!”
 

Min advokat fick dock så mycket information av mig att hon förstod att ”Nemi” är en psykopat!
Hon trodde faktiskt på mig, i alla delar.


Hon märkte ju att allt som jag sa stämde och att jag aldrig ändrade min berättelse.
Det fanns och finns fortfarande ingen anledning till att ljuga
för sanningen är värre än all världens dikt och jag sa hela tiden sanningen och ingenting annat än sanningen, men inte hela sanningen, för till det fanns det inte tid.
Jag sa sanningen även när den inte talade till min fördel. Därför litade min advokat helt och fullt på mig! Och det gjorde hon ju rätt i! 
Jag sa sanningen i tingsrätten och jag sa sanningen i hovrätten. Men jag sa långt ifrån hela sanningen, för till det fanns ingen tid.
Jag sa inget om bindorna.
Jag sa sådant som inte var otroligt, men trodd det blev jag inte!

Nu till saken:
Menstruationsblod det är alldeles naturligt, men få är det väl som gillar det! En och annan avvikande pervers person kan möjligen hysa attraktion till det. Det finns mycket konstigt under solen, som vi ju alla vet! Jag är sådan att jag inte äcklas av det, men attraktivt är det knappast!
Det är inte vämjeligt, men ändå på skalans negativa del!
”Nemi” är kvinna.
Hon är i den fertila åldern. Alltså har hon sina regleringar och alltså använder hon skydd! Det är ju inget konstigt med det! 
Ibland använde hon bindor och ibland tampong. Det är inget konstigt med det heller! 

Om
vi nu gör en liten betraktelse kring kvinnors förhållningssätt till sin mens och till sina bindor, särskilt när de är begagnade, så kan vi väl konstatera att det är något som de har en olust till! 

Ta denna absurda tanke!
En kvinna har just bytt ”kassett”! Det basunerar hon ut!
”Kom, kom, kom! Kom och titta på min binda! Kom och kolla vad blodig den är!” 

Ta denna absurda tanke:
Skulle en normal kvinna göra så?
Nej, det skulle hon knappast göra!
Och det gjorde inte ”Nemi” heller! 

Nu tar vi och biter ihop

och vi fortsätter med den vidriga historien om den vidriga psykopatens vidriga sätt att hantera sina vidriga dambindor som var vidrigt begagnade! Hon, Nemi, hon lade dessa begagnade bindor på de mest konstiga ställen!
Fråga mig inte varför!

Bindorna
de låg och skräpade på toaletten. Och det må väl vara okej.
De låg och skräpade på toalettgolvet och det är väl inte fullständigt galet.De kunde ligga på badkarskanten och det är väl inte helt normalt, särskilt inte som badkaret och badrummet inte var samma rum som toaletten, men det låg alldeles intill. Det var bara en dörr emellan. 
Så är ”Nemis” lägenhet konstruerad!

Det är så magstarkt att jag faktiskt drar mig för det!

Jag gör egentligen om samma misstag som jag gjorde när jag pratade med Tommy!

Hennes bindor började drälla omkring – hennes begagnade bindor!
Precis så var det den andra gången som hon menstruerade medan vi var tillsammans!
Så betedde hon sig inte den första menstruationsperioden.
Nej då var hon naturligt diskret!
Helt kort om ”Nemis” kök 

I köket hade ”Nemi” inte som vi andra en soppåsehållare under diskbänken.

Nej hon hade en blå plastpapperskorg i ett utrymme utan dörr under bänken avsett för att ställa olika saker.  

Sådana utrymmen finns ju i vissa kök! Där hade hon sin papperskorg, den blå i plast.
Och där slängde hon sina sopor!

Nu

Nu tar vi och alltså och biter ihop för nu ska jag snart fortsätta med den vidriga historien om den vidriga psykopatens vidriga sätt att hantera sina vidriga dambindor som var vidrigt begagnade!
Hon, ”Nemi”, hon lade dessa begagnade bindor på de mest konstiga ställen! Fråga mig inte varför!
Var?


Jag har svårt att komma till skott om den här historien, som ni märker, men jag känner att jag ändå måste berätta det!
 

Jag har berättat att jag pratade med Tommy inne på Alysa (på GOGILOL-bloggen).
Det var av ren artighet som han frågade, så där som man gör ibland,

”Hur är det med Nemi, hur har ni det”?
”Det är slut”,
sa jag och jag berättade kortfattat att jag hade insett att ”Nemi” är patologiskt svartsjuk, spelmissbrukare, mytoman och parasit!
Tommy tittade klentroget på mig!
Det var väl det värsta i den vägen han hade hört. Det värsta nedsablande någon hade gjort av ens egen tjej.

”Hon har väl gjort slut med honom och nu slänger han skit på henne för att bli av med sin ilska och sina frustrationer!”


Tommy sa inte så, men det var säkert så han tänkte.
Jag tyckte i alla fall själv att det luktade mycket av sådan skit, om jag själv hade hört det från någon annan, men jag trodde ju att det faktiskt var alldeles sant, men verkligheten var mycket värre än så.
Hon har ju den svåraste av personlighetsstörningar, psykopati, och hos ”Nemi” tog den sig sådana uttryck bland annat.


”Jag fattar inte hur så många störningar kan rymmas inom en och samma person!”

Det sa jag för att få Tommy att verkligen tro på mig. Men han såg fortfarande klentrogen ut och jag kände mig förbaskat dum. Jag insåg att det inte lät sant! Likväl var det så sant som det kunde bli och sorgligt nog var det bara en liten del av sanningen.

Otroliga sanningar bör man hålla för sig själv!
Det är så jag känner det nu! Det är precis det som jag är rädd för att ni ska tro, att
”Hon har väl gjort slut med GOGILOL och nu slänger han skit på henne för att bli av med sin ilska och sina frustrationer!”

Egentligen är jag ibland fasligt trött på den här bloggen. Men jag måste upplysa om den här störda människan, om hon nu verkligen är en människa. Jag kan faktiskt tvivla på den saken ibland! 

Nemi lade alltså sina begagnade bindor på de mest konstiga ställen!Fråga mig inte varför, men jag har en teori och den kommer jag till lite senare! Men var lade hon dem. Jag förstår att ni börjar kräva ett svar av mig och det skall ni nu få. Till att börja med, hittade jag dem på toaletten, sedan i badrummet och därefter låg det en på hallgolvet. Det var väl nästan OK. Men det skulle bli värre.
Plötsligt en dag låg det en blodig binda i den där blå papperskorgen under skärbrädan i köket.  
Otroliga sanningar bör man hålla för sig själv!

”Hon har väl gjort slut med GOGILOL och nu slänger han skit på henne för att bli av med sin ilska och sina frustrationer!”

En binda som ligger i köket, i papperskorgen under diskbänken!
Kunde det bli värre?
Jodå, det kunde det och det är därför jag har så svårt för att avslöja den här historien!
Det kunde bli värre!


Men innan jag avslöjar det, så har jag en annan egenhet om ”Nemi” att berätta. Den är inte så märklig, nej inte alls!Men den gör däremot att det här med bindorna det blir desto mer märkligt och därför måste jag berätta om den här andra egenheten först! 
Tvätta händerna!

”Tvätta händerna innan du börjar med maten!”
”Tvätta händerna innan du sköljer grönsakerna!”
”Tvätta händerna innan du innan du hackar löken!”
”Tvätta händerna innan …!”
”Tvätta händerna!” 

Det är så självklar det här med hygien att det inte skulle behövas några tillsägelser! Men, visst det människor för vilka det inte är så självklart!

I början fick jag inte hjälpa till med matlagningen, det tycktes som att hon såg det som sin sak att passa upp på mig och serva mig med sådant som av tradition har varit en kvinnlig syssla! 
Jag erbjöd mig att hjälpa till, men jag fick inte det.
 
Under den tiden lärde hon känna mig allt bättre,
så som man ju gör i varje regelbunden kontakt med en annan människa och i synnerhet i en sådan tät relation som ett förhållande.

”Tvätta händerna innan du börjar med maten!”
”Tvätta händerna innan du sköljer grönsakerna!”
”Tvätta händerna innan du innan du hackar löken!”

Tvätta händerna innan …!”

”Tvätta händerna!”

Det var inte jag som hade anledning att säga det till ”Nemi” och det var inte hon som hade ingen anledning att säga det till mig. Under den där tiden innan jag fick tillåtelse att hjälpa till med maten hade hon givetvis lagt märke till att jag skötte min hygien, även handhygienen.

Det första jag bruka göra när jag kommer hem, det är just att tvätta händerna. Man vet ju inte vad man har tagit i affärer och på spårvagnar och bussar! 


Hon kände mig vid det här laget, men ändå skulle det påpekas:
”Tvätta händerna innan …!” 
”Nemi” hade en lång utläggning om hur viktigt det var med hygienen och framför allt handhygien!Jag fick mig en bild av ”Nemi” som en person med ren bacillskräck och jag tänkte:
”Hon är ju född och uppvuxen i värmen i Filippinerna. Det är väl därför, för att det mikrobiska livet där är aggressivare än här!”


Men som vanligt med ”Nemi” och min tolkning av allt vad hon sa och gjorde, så var det ju inte på det viset som det förhöll sig! Allt hon gör och säger är manipulation, dupering eller elakt spel.

”Tvätta händerna innan …!”
Det var manipulation!
Det var ett sätt att säga:
”Jag är väldigt ordentlig! Jag är väldigt duktig!”

”Jag är väldigt skötsam och noggrann!”

Det är precis sak samma som när hon sa:
”Jag är egentligen en arbetsnarkoman! Jag hatar att vara ledig! Jag jobbar sju dagar i veckan!”

Det är alltså bara ännu ett prov på den stereotypa psykopaten. Det är andra meningar, men det är samma budskap, att sprida vilseledande information om sig själv utan att säga det på något självförhärligande sätt!
 Men jag trodde en tid att hon var arbetsnarkoman, ordentligt skötsam och alldeles överdrivet hygienisk!

Otroliga sanningar bör man hålla för sig själv!

Otroliga sanningar bör man inte berätta den första april!Den otroliga sanningen, den otrevliga sanningen, den var färdig att publiceras redan den förste i fjärde, men den fick vänta.

Den otroliga sanningen om bindorna som hade en tendens att successivt hamna på allt mera malplacerade ställen vartefter tiden gick, det var en sanning som inte kunde publiceras i bloggen den första april. Den kunde inte ens nämnas i rätten, det avrådde min advokat mig ifrån och hon hade sannolikt helt rätt!

Redan ifrån början befann sig dessa bindor på fel och på malplacerade ställen!
Barn vet ju inte i tidig ålder vad detta är och vad det handlar om. Att slänga bindor ifrån sig överallt inför barnen tycker i vart fall jag är långt gånget redan det!
Yes Sir!

Men var hamnade dessa begagnade bindor till slut.

Jo de hamnade så småningom till och med på diskbänken, trots att det faktiskt stod en papperskorg alldeles bredvid.
Kunde det bli värre?


Jo, det kunde det!

Det blev det också!Det sista var att de hamnade till och med på skärbrädan! Ja ni läste rätt! ”Tvätta händerna innan du börjar med maten!”

”Tvätta händerna innan du sköljer grönsakerna!”

”Tvätta händerna innan du innan du hackar löken!”

”Tvätta händerna innan …!”

”Tvätta händerna!”
 Vad menade hon med det, när det saknade betydelse att hennes begagnade bindor blandades med maten!

Ja, snudd på i alla fall, därför att de hamnade där maten skulle beredas!

”Tvätta händerna!”

Hur viktigt vad det med hygienen och hur stor var hennes bacillskräck?
Eftersom jag förmodar att min läsekrets är normalbegåvad eller däröver, så behöver jag inte svara på de frågorna!Det finns en annan fråga som däremot är relevant att ställa sig!
Var ”Nemi” så okunnig och ouppfostrad att hon inte insåg det olämpliga i hur hon hanterade sitt bindavfall?

Jag tror inte det!
Ett syfte fanns, måste det ha funnits! Frågan som följer på detta blir ju då varför hon betedde sig så som hon gjorde. Och där famlar jag i blindo.

Jag kan spekulera och det kan ni med!

Jag tänker inte formulera mina spekulationer i några ord och meningar.

Jag lämnar fältet fritt åt er, var och en, att fritt spekulera i vad detta skulle tjäna till!
 

Ett syfte fanns!

Det måste det ha funnits!

Det måste ha funnits ett syfte, eftersom det fanns en slags utveckling och trend i beteendet.
 

För var ny binda som hon förbrukade hamnade den på allt mer olämpliga och otroliga ställen. De hamnade på allt mer olämpliga, otroliga och utstuderade ställen och till slut hamnade de på ställen som var i allra högsta grad både provocerande och äcklande!Varför gjorde hon så!

Inte ens jag har svaret på det!     

Om du hamnade på denna sida för att du länkades från GOGILOL och vill tillbaka dit, klicka här!

juli 7, 2007 - Posted by | Uncategorized

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

